Papierwerk

 

Hieronder een lijst met FS1 Foto's/Folders van nieuw naar oud;

De 2RU uit ’86, de laatst gebouwde FS1 in nederland (de Kermis FS1 uit ’89 is officieel niet in Ned. Gelverd)


De FS1SE ookwel bekend als Sherrif, verschilt van de ‘normale’ FS1 omdat er op het frame en achterbrug steunen zijn gelast, de voorpoten langer zijn & er een hoog stuur op zit. Tevens verschillen de zijakppen, zadel, uitlaat, knipperlichten, spatboren ook van de ‘normale’ FS1.



De 3E9 DX  uit ’80, De eerste FS1 die de remklauw achter de voorpoten had zitten. Bijna het gehele voorterrein is identiek als dat van een RD50M, daarom word een 3E9 DX voorspatbord vaak herkend als een RD voorspatbord terwijl dat eigenlijk misplaatst is.



De 3E9 uit ’80 Was te leveren in trommelrem & dx uitvoering. Beschikbaar in de kleuren rood, blauw, zwart & wit.


De 3E9 uit ’79, Zeer fraaie FS1 met het bekende blokkenpatroon zadel. In Nederland alleen geleverd in de kleuren Caribbean Blue & Crystal Silver.


De 3E9 uit '79 DX,  Zeer fraaie FS1 met het bekende blokkenpatroon zadel. In Nederland alleen geleverd in de kleuren Caribbean Blue & Crystal Silver.


De 2F2 uit ’78, Slechts 1 jaar Geleverd in Nederland. Zeer beperkte kleurstelling, keuze tussen bordeaux rood en blauw. Deze FS1 was er ook in DX versie.


De 1J5 DX uit ’77, De eerste FS1 met plastic zijkappen
en i.p.v. een chroome km teller een plastic zwarte km teller.


De 1J5 DX uit ’76, De laatste FS1 met metalen zijkappen. Tevens was deze brommer er ook in DX uitvoering (zoals op de foto te zien) met een ‘Yamaha’ opplakplaatje nu zeer gewilde remklauwen. Deze FS1 is Bekend om zijn Kenny Roberts uitvoering  (kenny roberts was een zeer gewaardeerd 500cc 2takt rijder in de motoGP, zijn zoon Kurtis Roberts is nu actief in de 1000cc MotoGP klasse)


De 378-20 uit ’75, De eerste Nederlandse FS1 die geleverd werd met schijfrem (alleen aan het eind van ’75), Dit is hetzelfde remsysteem gebruikt op de 1j5 DX uit ’76 met ronde rempot aan de bovenkant. Geleverd in de kleuren geel & blauw. Herkenbaar aan zijn franse hoge Tank.De 378-00 uit ’73, deze brommer is geleverd in de kleuren popsicle purple & candy gold ookwel goudhaantje genoemd in die kleur. Vroeger zeer gewild in de kleur candy gold, nu wil iedereen hem in popsicle purple.

De 378-10 uit ’74, deze brommer is geleverd in de kleuren popsicle purple (alleen hele vroege modellen), donkerder paars & baja brown. De eerste FS1 Met de afwijkende Franse Hoge tank.


De 379 uit ’73, deze brommer is zeer speciaal in Nederland slechts 800 van gemaakt.

Lijkt zeer sterk op de beumer (FS1-55) alleen is de kleur afwijkend i.p.v. beumer blauw werd er candy gold gebruikt, ook is de uitlaat anders op de 379 werd een blance uitlaat geleverd met ophangbeugel i.p.v. de beumer uitlaat op de FS1-55 Zonder ophangbeugel.

Tevens was dit model evenals de FS1-55 genaamd GS (GRAND SPORT) omdat dit model een grotere tankinhoud had minder onderhoudsgevoelig was vanwege de gesloten kettingkast. en over een comfortabeler langer zadel beschikte.

De FS1-55 Uit ’72, Dit was de laatste brommer met FS1 in het framenummer. De FS1-55 is alleen geleverd in de kleur Beumer Blauw. Die sterk lijkt op de kleur candy blue, gebruikt op de 1e FS1’S. Dit model is identiek aan de 379 op de uitlaat, cilinder (geen langzame 378 cilinder maar snelle F5B’er) en kleur na.


De FS1-45 Uit ’72, Genaamd STREET. Zeer populaire brommer,
Bekend van de fel oranje tank met 3 witte horizontale strepen.
 


De FS1-20 van ‘69 t/m ’71 begin ’72 Geleverd in de kleuren Candy Blue, Candy Orange & Sunshine Red. De ’69 ers zijn te herkennen aan het kleine spanninga achterlichtje, het 3-delige uitlaatje met superlange uitlaatbocht & missend 4 linker carter ophangpunt(aan de voorkant).

 

 

Gebruik van deze site betekent dat u onze algemene voorwaarden accepteert.
Copyright © 2003-2016 FS1Shop.nl | Algemene voorwaarden | Privacy verklaring

Betaalmethodes